ဓမၼဒူတ ေဒါက္တာအရွင္ပညိႆ ရာဘိ၀ံသ၏ စကၤာပူႏိုင္ငံတြင္က်င္းပေသာ
မဟာသတိပ႒ာနသုတၱန္ တရားက်င္႔နည္း အထူး ၃ရက္ သင္တန္းမွ
ပထမေန႔ ပို႕ခ်မႈ (April-30-2016)
ျမတ္စြာဘုရားသည္ ကု႐ုတိုင္း ကမၼာသဓမၼမည္ေသာ နိဂံုး၌ ဤမဟာသတိပ႒ာန္ေလးပါးတရားကို ေဟာေတာ္မူခဲ့ပါသည္။
✳️✳️ မဟာသတိပ႒ာန္ေလးပါး ✳️✳️
🙏🙏 မဟာသတိပ႒ာန္တရားကို က်င့္ႀကံအားထုတ္လွ်င္ ရႏိုင္ေသာအက်ိဳး (၇)ပါး
၁။ စိတ္စင္ၾကယ္ရန္၊
၂။ စိုးရိမ္ပူပန္ျခင္း လြန္ေျမာက္ရန္၊
၃။ ငိုေၾကြးရျခင္း လြန္ေျမာက္ရန္၊
၄။ ကိုယ္ဆင္းရဲ ခ်ဳပ္ၿငိမ္းရန္၊
၅။ စိတ္ဆင္းရဲ ခ်ဳပ္ၿငိမ္းရန္၊
၆။ အရိယမဂ္ကို ရရန္၊
၇။ နိဗၺာန္ကို မ်က္ေမွာက္ျပဳရန္ တို႔ျဖစ္သည္။
☘☘ သတိပ႒ာန္ေလးပါး ☘☘
သတိပ႒ာန္ ေလးပါးတို႔မွာ
သတိပ႒ာန္ ေလးပါးတို႔မွာ
၁။ ကာယာႏုပႆ နာ သတိပ႒ာန္ (႐ုပ္အေပါင္း၌ ႐ုပ္အေပါင္းကို အႀကိမ္ႀကိမ္႐ႈမႈ)
၂။ ေ၀ဒနာႏုပႆ နာ သတိပ႒ာန္ (ေဝဒနာတို႔၌ ေဝဒနာတို႔ကို အႀကိမ္ႀကိမ္ရႈမႈ)
၃။ စိတၱာႏုပႆ နာ သတိပ႒ာန္ (စိတ္၌ စိတ္ကို အႀကိမ္ႀကိမ္႐ႈမႈ)
၄။ ဓမၼာႏုပႆ နာ သတိပ႒ာန္ (သေဘာတရားတို႔၌ သေဘာတရားတို႔ကို အႀကိမ္ႀကိမ္႐ႈမႈ) တု႔ိျဖစ္သည္။
✅✅ သတိပ႒ာန္တရား အားထုတ္ရပံု ✅✅
သတိပ႒ာန္တရား အားထုတ္ရာတြင္
သတိပ႒ာန္တရား အားထုတ္ရာတြင္
၁။ ျပင္းစြာအားထုတ္ေသာ လံု႕လရွိရမည္။
၂။ သမၸဇဥ္ဉာဏ္ရွိရမည္။
၃။ သတိရွိရမည္။
၄။ အဘိဇၩာ ေဒါမနႆ ကို ပယ္ေဖ်ာက္ႏိုင္ရမည္ ျဖစ္သည္။
👏 သတိပ႒ာန္ တရား အားထုတ္ရေသာ ရည္ရြယ္ခ်က္
သတိပ႒ာန္ တရား အားထုတ္ရေသာ ရည္ရြယ္ခ်က္မွာ သမာဓိ ႏွင့္ ဥာဏ္ ကို ျဖစ္ေပၚေစရန္ ျဖစ္သည္။
သတိပ႒ာန္ တရား အားထုတ္ရေသာ ရည္ရြယ္ခ်က္မွာ သမာဓိ ႏွင့္ ဥာဏ္ ကို ျဖစ္ေပၚေစရန္ ျဖစ္သည္။
☘☘ ကာယာႏုပႆ နာ သတိပ႒ာန္ (၆)မ်ိဳး ☘☘
၁။ ကာယာႏုပႆ နာ သတိပ႒ာန္ (၆)မ်ိဳးရွိသည္။ (႐ုပ္အေပါင္း၌ ႐ုပ္အေပါင္းကို အႀကိမ္ႀကိမ္႐ႈမႈ)
က။ အာနာပါန ကာယာႏုပႆ နာ သတိပ႒ာန္၊ (ထြက္သက္ ဝင္သက္ေလကို ႐ႈဆင္ျခင္ျခင္းအပိုင္း)
ခ။ ဣရိယပထ ကာယာႏုပႆ နာ သတိပ႒ာန္၊ (ေလ်ာင္း၊ ထိုင္၊ ရပ္၊ သြား ကို ႐ႈဆင္ျခင္ျခင္းအပိုင္း)
ဂ။ သမၸဇဥ္ ကာယာႏုပႆ နာ သတိပ႒ာန္၊
ဃ။ ပဋိကူလ မနသီကာရ ကာယာႏုပႆ နာ သတိပ႒ာန္၊
င။ စတုဓာတု မနသီကာရ ကာယာႏုပႆ နာ သတိပ႒ာန္၊
စ။ နဝဝတၳိက ကာယာႏုပႆ နာ သတိပ႒ာန္၊ (သူေသေကာင္ ကိုးမ်ဳိးကို ဆင္ျခင္ျခင္းအပိုင္း) တို႔ျဖစ္သည္။
ခ။ ဣရိယပထ ကာယာႏုပႆ နာ သတိပ႒ာန္၊ (ေလ်ာင္း၊ ထိုင္၊ ရပ္၊ သြား ကို ႐ႈဆင္ျခင္ျခင္းအပိုင္း)
ဂ။ သမၸဇဥ္ ကာယာႏုပႆ နာ သတိပ႒ာန္၊
ဃ။ ပဋိကူလ မနသီကာရ ကာယာႏုပႆ နာ သတိပ႒ာန္၊
င။ စတုဓာတု မနသီကာရ ကာယာႏုပႆ နာ သတိပ႒ာန္၊
စ။ နဝဝတၳိက ကာယာႏုပႆ နာ သတိပ႒ာန္၊ (သူေသေကာင္ ကိုးမ်ဳိးကို ဆင္ျခင္ျခင္းအပိုင္း) တို႔ျဖစ္သည္။
>> က။ အာနာပါန ကာယာႏုပႆ နာ သတိပ႒ာန္ (ထြက္သက္ ဝင္သက္ေလကို ႐ႈဆင္ျခင္ျခင္းအပိုင္း)
🍀🍀 တရားအားထုတ္ပံု 🍀🍀
✅ ဆိတ္ၿငိမ္ရာ (သစ္ပင္ရင္း၊ ေတာ၊ လိႈင္ဂူ၊ ေက်ာင္း၊ အိမ္၊ ဇရပ္ ) သို႕သြားပါ
✅ တင္ပလႅင္ေခြထိုင္ပါ
✅ ကိုယ္ကို ေျဖာင့္မတ္စြာထားပါ
✅ ဦးစံုကာရံ ခါးကိုေျဖာင့္မတ္စြာထားပါ
✅ သတိကို (ကိုယ္ယူထားတဲ့ကမၼ႒ာန္း) ဝင္/ထြက္ ေလကို ရႈပါ။
✅ ထိရာ ဌာနရႈပါ
✅ ထိျခင္းျဖင့္ ျဖစ္ေပၚလာတဲ့သေဘာကိုရႈပါ
✅ ဓါတ္သေဘာအားျဖင့္ရႈပါ
သမာဓိနဲ႕ပညာ ျဖစ္ေပၚဖို႕အတြက္ ဝင္/ထြက္ ေလကို သတိထားရႈပါ။
✍✍မွတ္ခ်က္။ ။ အာနာပါနကမၼ႒ာန္းမွတစ္ပါး အျခားေသာကမၼ႒ာန္းတို႕သည္ ၾကာေလ ၾကာေလ ထင္ရွားေလျဖစ္၏။
အာနာပါနသည္ ၾကာေလၾကာေလ သိမ္ေမြ႕လာ၏။ မထင္ရွားျဖစ္လာတတ္၏။
မထင္ရွားဟူ၍ ကမၼ႒ာန္းကို မဖ်က္သင့္။
✍✍မွတ္ခ်က္။ ။ အာနာပါနကမၼ႒ာန္းမွတစ္ပါး အျခားေသာကမၼ႒ာန္းတို႕သည္ ၾကာေလ ၾကာေလ ထင္ရွားေလျဖစ္၏။
အာနာပါနသည္ ၾကာေလၾကာေလ သိမ္ေမြ႕လာ၏။ မထင္ရွားျဖစ္လာတတ္၏။
မထင္ရွားဟူ၍ ကမၼ႒ာန္းကို မဖ်က္သင့္။
>> ခ။ ဣရိယပထ ကာယာႏုပႆ နာ သတိပ႒ာန္ (ေလ်ာင္း၊ ထိုင္၊ ရပ္၊ သြား ကို ႐ႈဆင္ျခင္ျခင္းအပိုင္း)
🍀🍀 တရားရႈမွတ္ပံု 🍀🍀
💠 ရုပ္ နာမ္ အဆင့္ဆင့္ ေျပာင္းလဲမႈ ၌ျဖစ္ေစ၊ သြားရာ၌ျဖစ္ေစ၊ ရပ္ရာ၌ျဖစ္ေစ၊ ထိုင္ရာ၌ျဖစ္ေစ၊ ေလ်ာင္းရာ၌ျဖစ္ေစ၊ ျမင္ေတြ႔ျဖစ္ေအာင္သတိထားၾကည့္ရႈေနျခင္းသည္
ဣရိယပထ ရႈျခင္းမည္၏။
ဣရိယပထ ရႈျခင္းမည္၏။
💠 ကာယာႏုပႆ နာ သတိပ႒ာန္ ရူမွတ္ရာတြင္ ကိုယ္ကာယ အျပင္ဖက္မထြက္ေအာင္ သတိထား၍ ရႈမွတ္ဆင္ျခင္ႏိုင္ရန္လိုအပ္သည္။
💠 သြားလွ်င္လည္းသြားသည္ဟုသိ၊ ရပ္လွ်င္လည္းရပ္သည္ဟုသိ၊ ထိုင္လွ်င္လည္း ထိုင္သည္ဟုသိ၊ ေလ်ာင္းလွ်င္လည္း ေလ်ာင္းသည္ဟုသိရပါမည္။
>> ဂ။ သမၸဇဥ္ ကာယာႏုပႆ နာ သတိပ႒ာန္ (အျမင္မွန္သိမႈ သမၸဇဥ္ ဥာဏ္ပညာ)
♨️♨️ သမၸဇဥ္ (၄)မ်ိဳး ♨️♨️
၁။ အရာရာ၌ အက်ိဳး ရွိ၊ မရွိကို ႏိႈင္းယွဥ္၍ သိျခင္း။ ( သတၳက သမၸဇဥ္)
၂။ အက်ိဳူရွိေသာ္လည္း ေလ်ာက္ပတ္ မေလ်ာက္ပတ္၊ ဘးကင္းမကင္း ခြဲျခား၍သိျခင္း (သပၸါယ သမၸဇဥ္)
၃။ အက်ိဳးရွိ ေလ်က္ပတ္ေသာ္လည္း၊ မိမိရႈပြားေနေသာ ကမၼ႒ာန္းအာရံုကို မလြတ္ပဲသိျခင္း။
၄။ ကမၼ႒ာန္း မလြတ္ေအာင္ရႈရာတြင္ ကိေလသာမကပ္ႏိုင္ေအာင္ ပညာျဖင့္ ပယ္ရွားကာသိျခင္း။ ( အသေမၼာဟသမၸဇဥ္ )
💢 ဤ(၄)မ်ိဳးေသာသိျခင္းတြင္ နံပါတ္ (၃) ႏွင့္ (၄)တို႕ျဖင့္ သိျခင္းသမၸဇဥ္ သာလွ်င္ ဥာဏ္ဟုေခၚသည္။ 💢
✍✍ မွတ္ခ်က္။ ။ လက္ေျခတို႕ကို အလြန္ၾကာျမင့္စြာေကြး၍ေသာ္၄င္း၊ ဆန္႕၍ေသာ္၄င္း၊ တည္ေနေသာေယာဂီအား ခဏတိုင္း ခဏတိုင္း ၌ဆင္းရဲဒုကၡေဝဒနာတို႕ျဖစ္တတ္ၾက၏။
စိတ္တည္ၾကည္ၿငိမ္သက္ျခင္းအျဖစ္ကို မရျခင္း၊ ကမၼ႒ာန္းအာရံုမွ ေလ်ာ့က်တတ္၏ တရားထူးမရႏိုင္။
စိတ္တည္ၾကည္ၿငိမ္သက္ျခင္းအျဖစ္ကို မရျခင္း၊ ကမၼ႒ာန္းအာရံုမွ ေလ်ာ့က်တတ္၏ တရားထူးမရႏိုင္။
☝☝ အထက္ပါစကားအရ ေျပာင္းျခင္း၊ ျပင္ျခင္း၊ေကြးျခင္း၊ ဆန္႕ျခင္းတို႕ကို ဆင္းရဲဒုကၡကင္း၍ စိတ္တည္ၿငိမ္ခ်မ္းသာရန္၊ ကမၼ႒ာန္းအာရုံ စြဲၿမဲျပဳရန္၊ တရားထူူးရရန္ ကိုယ္အေနအထားကို ျပဳ ျပင္ႏိုင္သည္ဟု မွတ္ယူရမည္။ သို႕ေသာ္ သတိသမၸဇဥ္ယွဥ္တြဲပါရမည္။
>> တရားက်င့္သူ ေယာဂီတို႔ သိျမင္ပံု
👇တရားက်င့္သူေယာဂီတို႕ သည္ေအာက္ပါအတိုင္းသိျမင္ရမည္။
၁။ ေရွ႕သို႕တိုးမည္ဟု တိုးလိုစိတ္၊ တိုးျခင္စိတ္ျဖစ္၏။
၂။ ယင္းစိတ္ႏွင့္တကြ စိတ္ေၾကာင့္ျဖစ္ေသာ ဝါေယာဓါတ္သည္ ကိုယ္အမူအယာ ကာယဝိညာဏ္ ကိုျဖစ္ေစ၏။
၃။ ထို႕ေၾကာင့္ေရွ႕တိုးလိုစိတ္ေၾကာင့္ျဖစ္ေသာဝါေယာဓါတ္၏ တုန္လႈပ္ျခင္း၊ အျခင္းအရာ ဟုဆိုအပ္ေသာ ကိုယ္အမူအယာ၏အစြမ္းေၾကာင့္ ကုိယ္ဟူ၍သမုတ္အပ္ေသာ ဤခႏၶာကိုယ္ေကာင္သည္ေရွ႕သို႕ တိုး၏။ မည္သည့္ပုဂၢိဳလ္မွ ေရွ႕တိုးသည္မဟုတ္ ပရမတ္အားျဖင့္ ရုပ္နာမ္တို႕၏သြားျခင္း၊ တိုးျခင္းျဖစ္၏ဟု ဥာဏ္ျဖင့္ ဆင္ျခင္သိျမင္ဖို႕လိုသည္။
>> ဃ။ ပဋိကူလ မနသီကာရ ကာယာႏုပႆ နာ သတိပ႒ာန္
✅ ပဋိကူလ မနသီကာရဟူသည္ ခႏၶာရွိ စက္ဆုတ္ရြ႕ံရွာဖြယ္ကို ႏွလံုးသြင္းမႈပင္ျဖစ္သည္။
🔰 ႏွလံုးသြင္းျခင္း
ငါ၏ကိုယ္သည္ ရုပ္အေပါင္း ခႏၶာကိုယ္၌
၁။ ဆံပင္ အေမြး၊ ေျခသည္း၊ လက္သည္း၊ သြား။
၂။ အေရ၊ အသား၊ အေၾကာ၊ အရိုး၊ ရိုးတြင္းခ်ဥ္ဆီ။
၃။ အညိဳ႕၊ ႏွလံုး၊ အသည္း၊ အေျမွး၊ အဖ်ဥ္း။
၄။ အဆုတ္၊ အူမ၊ အူသိမ္၊ အစာသစ္၊ အစာေဟာင္း။
၅။ ဦးေနွာက္၊ သည္းေျခ၊ သလိပ္၊ ျပည္၊ ေသြး၊ ေခၽြး။
၆။ အဆီခဲ၊ မ်က္ရည္ၾကည္၊ တံေတြး၊ ႏွပ္၊ အေစး၊ က်င္ငယ္။
✍🍀 ဆံခ် ေခါင္းရိတ္ခ်ိန္တြင္ ဆင္ျခင္ႏွလံုးသြင္းရမည့္ကမၼ႒ာန္း🍀
ငါ၏ကိုယ္မွာ နံ႕သာေမြးႀကိဳင္ ၿမဲခိုင္လွစြာ ေကာင္းရာမျမင္၊ ဆံသာ သာရွိ၊ အေမြးရွိ၍ ရွိသည့္လက္သည္း၊ ေျခအသည္းႏွင့္ သြားလည္းတစ္ေထြ၊ အရည္တစ္မ်ိဳး ညီွနံ႕ဆိုးသည္၊ အသိုးအပုပ္ ၾကီးပါတကား။
✅❎ ကိုယ္အဂၤါအစိတ္အပိုင္းမ်ားျဖစ္ေသာ ဆံပင္၊ ေမြးညင္း စသည္တို႕ကို တစ္ခုစီ ရြတ္ပြားဆင္ျခင္ ႐ႈျမင္ျခင္းျဖင့္ ငါသူတစ္ပါး၊ ပုဂၢိဳလ္၊ သတၱဝါ၊ ေယာက္်ား၊ မိန္းမ ဟူေသာ အျမင္မွားမ်ိဳး ကင္းေပ်ာက္ၿပီး ရြံ႕ရွာဖြယ္ရာမ်ားသာဟု ႐ႈျမင္ေနျခင္းေၾကာင့္ တြယ္တာ တပ္မက္ႏွစ္သက္ျခင္းလည္း ကင္းေပ်ာက္ၿပီး အသုဘ ကမၼ႒ာန္းထင္ရွားလာ၏။
❎✅ ဤခႏၶာကိုယ္၌ (၃၂) ႏွစ္ပါးေသာ ေကာဒဌာသ တို႕ကို ရြံရွာဖြယ္ရာဟု ရႈျမင္သံုးသပ္ျခင္းသည္ သမထအေနအားျဖင့္ ႐ႈပြားျခင္းျဖစ္၏။ ဝိပႆ နာအေနအားျဖင့္႐ႈမွတ္လိုလွ်င္ ဤကိုယ္ကာယကို ဓါတ္သေဘာအေနျဖင့္ ဆင္ျခင္ရမည္။
၁။ ဤငါ၏ကိုယ္ကာယ၌ မာျခင္း၊ ေလးလံျခင္း၊ ၾကမ္းတမ္းျခင္း၊ ခက္ထန္ျခင္း သေဘာသည္ ပထဝီဓါတ္ျဖစ္၏။
၂။ ယိုစီးမႈ၊ စိတ္ေဖါက္မႈ၊ ဖြဲ႕စည္းမႈသေဘာသည္ အာေပါဓါတ္ျဖစ္၏။
၃။ အိုျခင္း၊ ေလာင္ကၽြမ္းျခင္း၊ ေအးစိမ့္ျခင္းသည္ ေတေဇာဓါတ္ျဖစ္၏။
၄။ တြန္းျခင္း၊ ကန္ျခင္းသေဘာသည္ ဝါေယာဓါတ္ျဖစ္၏။
ဤသို႕လွ်င္ ဤကိုယ္ကာယ၌ စိတ္မရွိ၊ ပုဂၢိဳလ္ သတၱဝါမဟုတ္၊ အသက္ဝိညာဥ္မဟုတ္၊ ေျမ၊ ေရ၊ ေလ၊ မီး ဓါတ္ႀကီးေလးပါးသာျဖစ္၏ဟု
ဝိပႆ နာဥာဏ္ေရာက္ေအာင္ ႐ႈပြားဆင္ျခင္ ရမည္။
ဝိပႆ နာဥာဏ္ေရာက္ေအာင္ ႐ႈပြားဆင္ျခင္ ရမည္။
>> င။ စတုဓာတု မနသီကာရ ကာယာႏုပႆ နာ သတိပ႒ာန္
✍ မိမိတို႕၏သေဘာကိုေဆာင္တတ္ေသာေၾကာင့္ ဓါတ္ဟုေခၚသည္။
✍ ဓါတ္သေဘာအားျဖင့္ မိမိ၏ ႐ူပ၊ ကာယ ခႏၶာကိုယ္႐ႈပြားမႈကို စတုဓာတု မနသီကာရ ဟုေခၚသည္။
✍ စာေပက်မ္းဂမ္မ်ားတြင္ စတုဓာတု မနသီကာရ၊ ဓါတုကမၼဌာန၊ စတုဓါတုဝဝတၳ ဟုအမည္ (၃)မ်ိဳးျဖင့္ ေတြ႕ရသည္။
✍ ဓါတ္ကမၼ႒ာန္းကို ဘုရားရွင္က အက်ဥ္း အက်ယ္ (၂) မ်ိဳးအားျဖင့္ေဟာေတာ္မူေလ့ ရွိ၏။
ဥာဏ္ပညာ ထက္ျမတ္သူတို႕အတြက္ အက်ဥ္း ေဟာ၍ ညဏ္ပညာႏွ႕ံေႏွးသူ တို႕အတြက္ အက်ယ္ေဟာေတာ္မူေလ့ရွိ သည္။
🔘🔘 ဓါတ္ႀကီးေလးပါး 🔘🔘
💨💨 ဝါေယာဓါတ္ ရႈပြားပံုရႈပြားနည္း 💨💨
ကာယာႏုပႆ နာ သတိပ႒ာန္၊ ဓာတု မနသီကာရပိုင္းတြင္ ဓါတ္ႀကီး ေလးပါးတို႕၌ အထင္ရွားဆံုးရႈရန္ အလြယ္ဆံုးသည္ ဝါေယာဓါတ္ ကိုရႈပြားျခင္းပင္ျဖစ္သည္။
ဝါေယာဓါတ္ကို ရႈမွတ္လိုလွ်င္ တြန္းျခင္း၊ ကန္ျခင္း၊ ေထာက္ျခင္း၊ မျခင္း၊ ဖိျခင္း၊ ညွပ္ျခင္း၊ တြန္းေရြ႕ရွားျခင္း စေသာ ဝါေယာဓါတ္၏ သေဘာ လကၡဏာမ်ား သိထားရၿပီး၊
ရႈန္းျခင္း၊ လႈပ္ျခင္း၊ ရပ္ျခင္း၊ လိမ့္ျခင္း၊ အားစိုက္ျခင္း၊ ေၾကာင့္ၾကျခင္း ဝါေယာဓါတ္၏ ကိစၥမ်ားကို လည္း သတိထားရမည္။
ရႈန္းျခင္း၊ လႈပ္ျခင္း၊ ရပ္ျခင္း၊ လိမ့္ျခင္း၊ အားစိုက္ျခင္း၊ ေၾကာင့္ၾကျခင္း ဝါေယာဓါတ္၏ ကိစၥမ်ားကို လည္း သတိထားရမည္။
လွမ္းျခင္း၊ သြားျခင္း၊ ထြက္ျခင္း၊ လိမ့္ျခင္း၊ ေျပာင္းလြဲျခင္း၊ ေထာင္းျခင္း၊ ထုျခင္း၊ ဆြဲငင္ျခင္း၊ ႐ုံ႕တြျခင္း၊ ေရာင္ျခင္း၊ ေဖါင္းျခင္း၊ ပိန္႕ျခင္း
စေသာ ဝါေယာဓါတ္ အက်ိဳးဆက္မ်ားကိုလည္း ျမင္ထားရမည္။
စေသာ ဝါေယာဓါတ္ အက်ိဳးဆက္မ်ားကိုလည္း ျမင္ထားရမည္။
🚶🚶🏼 သြားခိုက္ဝါေယာဓါတ္ကို႐ႈပံု 🚶🏼🚶🏼
✍ သြားခိုက္၌ ဝါေယာဓါတ္ကို ႐ႈပြားလိုေသာ္ ကာေယအရ ခႏၶာကိုယ္၏အတြင္းကိုသာ ႐ႈရမည္။
✍ ေယာဂီသည္ ေအာက္ပိုင္းခႏၶာကိုယ္၏သြားျခင္းကိစၥကို အစျပဳ၍ တြန္းၿပီး၊ တြန္းၿပီး ကန္ေပးေနေသာ ဝါေယာဓါတ္သေဘာမ်ားကို စူးစိုက္၍
မိမိအသိဥာဏ္ျဖင့္ ထင္ရွားရာတစ္ခုခုကို အသိကပ္ၿပီး တြန္းေနတယ္၊ တြန္းေနသည္ဟု အထပ္ထပ္႐ႈရမည္။
မိမိအသိဥာဏ္ျဖင့္ ထင္ရွားရာတစ္ခုခုကို အသိကပ္ၿပီး တြန္းေနတယ္၊ တြန္းေနသည္ဟု အထပ္ထပ္႐ႈရမည္။
✍ အျပင္ဖက္ေျခေထာက္ႀကီး လွမ္းၾကြေနသည္ကို သြားသည္ သြားသည္ဟု သမထ အေနျဖင့္မ႐ႈမွတ္ပဲ အတြင္းခႏၶာကိုယ္မွ
တြန္း၊ တိုး၊ ကန္၊ ေထာက္၊ မေလေသာ ဝါေယာဓါတ္ကိုသာ အာ႐ုံျပဳ၍႐ႈပါ။
တြန္း၊ တိုး၊ ကန္၊ ေထာက္၊ မေလေသာ ဝါေယာဓါတ္ကိုသာ အာ႐ုံျပဳ၍႐ႈပါ။
💨🌪 ဝါေယာဓါတ္ 🌪💨
✍ ဝါေယာဓါတ္ကို ႐ႈပြားရာတြင္
ႏွာတံအတြင္း တိုးမႈ၊ တြန္းမႈတစ္ပိုင္း၊
ရင္ေခါင္းတြင္း တိုးမႈ၊ တြန္းမႈတစ္ပိုင္း။
☘ ၁။ ႏွာတံအတြင္း႐ႈလိုေသာ္ အသက္႐ႈ၍ ေလဝင္လာရာ၌ ႏွာတံအတြင္း၌ တိုးမႈ၊ တြန္းမႈ ဟူေသာဝါေယာဓါတ္ကိုသာ ႐ႈပြားရပါမည္။
ႏွာသီးဖ်ားကို မ႐ႈပြားရ။ ရွည္မႈ၊ တိုမႈကိုလည္း မ႐ႈပြားရ။ ႐ႈလွ်င္ သမထျဖစ္သြားသည္။
ႏွာသီးဖ်ားကို မ႐ႈပြားရ။ ရွည္မႈ၊ တိုမႈကိုလည္း မ႐ႈပြားရ။ ႐ႈလွ်င္ သမထျဖစ္သြားသည္။
☘ ၂။ ရင္ေခါင္းႏွင့္ အူလမ္းေၾကာင္း တစ္ေလွ်ာက္ ရႈလိုေသာ္ ႏွာတံအတြင္းမွာလို တိုးမႈ၊ တြန္းမႈ ကိုသာ႐ႈရမည္။
ေဖါင္း ပိန္မႈကို မ႐ႈရ။ ႐ႈလွ်င္ဝါေယာကသိုင္း ႐ႈသလို ပညတ္ႏွင့္ေရာစပ္၍ သမထကမၼ႒ာန္း ျဖစ္သြားတတ္သည္။
ေဖါင္း ပိန္မႈကို မ႐ႈရ။ ႐ႈလွ်င္ဝါေယာကသိုင္း ႐ႈသလို ပညတ္ႏွင့္ေရာစပ္၍ သမထကမၼ႒ာန္း ျဖစ္သြားတတ္သည္။
🌐🌐 ပထဝီဓါတ္သေဘာ 🌐🌐
✍ ကာယႏုပႆ နာ ပထဝီဓါတ္ကို ရႈပြားလိုလွ်င္
မာျခင္း၊ ေလးလံျခင္း၊ ၾကမ္းတမ္းျခင္း၊ ခက္ထန္ျခင္း၊ ထိုင္းမိႈင္းျခင္း၊ သက္ေလ်ာျခင္း၊ ငိုက္ဆင္းျခင္း၊ အိက်ျခင္း၊ ညက္သာျခင္း၊ ၿငိမ္ဝပ္ျခင္း၊ မလႈပ္မရွားျဖစ္လာျခင္း၊ ရပ္သြားျခင္း
စသည့္ ပထဝီဓါတ္၏လကၡဏာ ကို သိရမည္။
မာျခင္း၊ ေလးလံျခင္း၊ ၾကမ္းတမ္းျခင္း၊ ခက္ထန္ျခင္း၊ ထိုင္းမိႈင္းျခင္း၊ သက္ေလ်ာျခင္း၊ ငိုက္ဆင္းျခင္း၊ အိက်ျခင္း၊ ညက္သာျခင္း၊ ၿငိမ္ဝပ္ျခင္း၊ မလႈပ္မရွားျဖစ္လာျခင္း၊ ရပ္သြားျခင္း
စသည့္ ပထဝီဓါတ္၏လကၡဏာ ကို သိရမည္။
✍ မွီစရာျဖစ္လာျခင္း၊ ခံစရာျဖစ္လာျခင္း၊ အမွီခံျပဳလာႏိုင္ျခင္းကို ပထဝီဓါတ္သေဘာဟု သိရမည္။
🚶🚶🏼 သြားခိုက္ပထဝီဓါတ္ကို႐ႈပြားပံု 🚶🏼🚶🏼
မ်က္စိျဖင့္ျမင္ေနရေသာ ေျခေထာက္စသည္ကို ငံု႕ၾကည့္ခါ သြားတယ္၊ သြားတယ္ ဟု သမထ အေနျဖင့္မမွတ္ပဲ သြားမႈျပဳရန္ ေျခကိုမရာ ၾကြရာ တြင္ ေလးလံမႈသေဘာ။
ေျခေထာက္ကိုခ်ခိုက္တြင္ ထိုးဆင္းလာေသာသေဘာ၊ နင္းခ်ခိုက္တြင္ ပိမႈ၊ မာမႈ၊ တင္းမႈ၊ ညွက္မႈ သေဘာ၊ ေအာက္အခံတို႕၌ မာမႈ၊ ၾကမ္းမႈ သေဘာ စသည္တို႕ကို
ပထဝီဓါတ္ဟု သိျမင္ေအာင္႐ႈရမည္။
ပထဝီဓါတ္ဟု သိျမင္ေအာင္႐ႈရမည္။
💝💝 အထူးမွတ္ရန္ 💝💝
✍ ပိမႈႏွင့္ ညက္မႈသည္ ပထဝီဓါတ္
✍ ဖိမႈႏွင့္ ညွပ္မႈသည္ ဝါေယာဓါတ္ ဟုကြဲျပားေအာင္ ျမင္တတ္ရမည္။
🔥🔥 ေတေဇာဓါတ္🔥🔥
💥 ေတဇာဓါတ္ကို ႐ႈပြားရာတြင္ ပူျခင္း၊ ေလာင္ကၽြမ္းျခင္း၊ ေအးစိမ့္ျခင္း၊ စူးရွျခင္း၊ ေဖါက္ထြင္းျခင္း၊ ေခ်ဖ်က္ျခင္း စသည္တို႕သည္ ေတေဇာဓါတ္၏ လကၡဏာမ်ားဟု သိရမည္။
💥 ရင့္ေရာ္ျခင္း၊ မွည့္ျခင္း၊ အိုမင္းျခင္း၊ အိုက္ျခင္း၊ စပ္ဖ်င္းျခင္း၊ နာျခင္း၊ ေအာင့္ျခင္း၊ မခံသာျခင္း၊ ေျခာက္ေသြ႕ျခင္း၊ ခန္းျခင္း၊ ေဆြးျခင္း၊ ေၾကျခင္း၊ အက္ကြဲျခင္း၊ မြမြႀကဲျခင္း စေသာ ေတေဇာဓါတ္၏ ႐ႈစဥ္ ဆင္ျခင္ျခင္းသေဘာကိုသိရမည္။
⭕️ ထုိင္ေနခိုက္ ေတဇာဓါတ္ကိုရႈပြားနည္း⭕️
✍ ထိုင္ေနခိုက္တြင္ မ်က္စိႏွင့္ျမင္ရေသာ ထိုင္ေနေသာ ပံုသ႑ာန္ကို "ထိုင္တယ္- ထိုင္တယ္" ဟု ႐ႈမွတ္ေနလွ်င္ သမထျဖစ္ေလ၏။
✍ ထိုင္ေနခိုက္ ခႏၶာကိုယ္အတြင္း အပူအေအး (၂)မ်ိဳး ထင္ရွားရာကို သတိကပ္႐ႈမွတ္ေနလွ်င္ ဝါေယာဓါတ္ေတြ႕ျမင္ေအာင္ ႐ႈပြားႏိုင္သည္။
☔️💦💦 အာေပါဓါတ္ကို ႐ႈဆင္ျခင္ပံု 💦💦☔️
✍ ယိုဆင္းမႈ၊ စိမ့္ထြက္မႈ၊ စီးထြက္မႈ၊ စိုထိုင္းမႈ၊ အရည္ေပ်ာ္မႈ၊ တြဲစပ္မႈ၊ ဖြဲ႕ေႏွာင္မႈ အာေပါဓါတ္ လကၡဏာမ်ားကို သတိျပဳ ဆင္ျခင္ရႈမွတ္ရမည္။
✍ တိုးပြားျခင္း၊ စည္ကားျခင္း၊ စိမ္းစိုလန္းဆန္းျခင္း၊ ႀကီးထြားျခင္း၊ က်ယ္ျပန္႕ျခင္း၊ ပ်ံ႕ႏွံ႕ျခင္း စေသာ အာေပါ၏ ဓါတ္သဘာ၀မ်ားကိုလည္း သတိထား ဆင္ျခင္ရမည္။
🔰🔰 မွားယြင္းမႈ တစ္စံုတစ္ရာေတြ ႔ရွိခဲ့ပါက comment ေပး၍ အသိေပးပါရန္ ေတာင္းပန္အပ္ပါသည္။
android apps ေလး လုပ္ပါလား လုပ္လိုက္ရမလား ?
ReplyDeletepost မ်ား ဆက္လက္ မတင္ ေတာ့ ဘူးလား ။ ဘာ့ေျကာင့္ ရပ္ ဆိုင္း သ ြားသည္ မသိပါ ။ ဖတ္ရွဳ အား ေပး ေနပါသည္ ။ ဆက္လက္ တင္ ေပးပါ။ ခင္မင္ ေလးစား လ်က္။ ဓမၡ မိတ္ေဆြ ...yemyint.kmt@gmail.com
ReplyDelete